سلام
سال نو را به همه دوستان تبریک میگم
انشاالله امسال با حضور دوستان گرم تر و صمیمی تر توی این محیط مجازی به صحبت بپردازیم
انشالله بزودی مشکلات تالار برطرف میشه و البته ارتقا پیدا میکنه...انشاالله
از جمله بحث های دارالولایه و البته همه مراکز فرهنگی مدل چارت اجرایی مجموعه بوده که معمولا دوستان نظرات مختلفی دارن
من اول چارت فعلی را براتون میگم تا هم با مدل و هم با مسئول قسمت ها آشنا بشین و بعد هم در مورد مدل چارت و اینکه کارایی اش چقدره و میتونه بهتر باشه یا نه صحبت میکنیم.
چارت اجرایی دارالولایه:
مدیر مجموعه (مهدی بقایی)
اعضای شورا: 1. دبیر پشتیبانی(محمد شمس آرا)
2. دبیر مناسبت ها(محسن گوهری فر)
3. دبیر رسانه ای(سید محمدهادی اعرابی)
4. دبیر فرهنگی(جابر شهیدی)
1. پشتیبانی: نیروی ثابتی ندارد.
2. مناسبت ها:
الف. تدارکات: ب. سمعی بصری: مهدی افضلی
ج. تزئینات:
3. رسانه ای:
الف. برد: محمد بمانی ب. سایت: سید محمد هادی اعرابی
ج. روابط عمومی: علی حاجیان
4. فرهنگی:
الف. آموزش: سید ابراهیم حسینی ب. اردویی: محمد طغیانی
ج. سنگر: سید مهدی عبودتیان
تقریبا دوستان با شرح وظایف قسمت ها آشنا هستند البته اگه نیاز به توضیح داره در خدمت هستم
پیشنهاد میکنم اول به مدل چارت بپردازیم و بعد به قسمت ها.
منتظر شنیدن هستیم.
سلام
نظر خاصی ندارم.فقط می خواستم بگم همین شکل خوبه به شرط اینکه همه اعضا کار کنند و مسئولینم توجیح باشند چون همان افکار مسئول به اعضا میرسد و با درست کردن افکار مسئول همه چیز درست میشه.مسئولین فقط کار از اعضا می خواند و اگه کامل توجیح کنند فرد را که چرا باید این کار را کرد مشکل حل میشه البته اگه نیرو حال کار کردن داشته باشه.
اگر هم به جز جلسه کادر اجرایی جلسه ی دیگه ای هم باشه که مسئولین هر قسمتم با آقای بقایی جلسه داشته باشند هم بهتره و یا در همان جلسه کادر اجرایی مسئولینم باشند.چون هم نظرات انتقال داده میشه و ایجاد اتاق فکری برای خودش است؛و مسئولم راحت تر نیروی خودش را توجیح میکنه.